when nothing goes right..

..GO LEFT!

För tillfället äter jag såna där rosa godisar med ett svart streck på.
Som är sura utanpå och salta inuti? Mums.
Ska snart dra igång
Blood and Bone som Robin påminde mig om!
Haft den på datorn hur länge som helst, men jag förtränger det ofta.
Eller kanske You don't mess with the Zohan?

Gick på promenad med Annica, Calle och pappa förut.
Och Tyson då såklart. Promenixade till Lycke och släppte
vilddjuren i ridhuset där dom blev en aning
missfärgade.
Men kul hade dom! 
Sen var det raka vägen hem till duschen för Tysons del.
Min med iofs. Hade väntat mig manligt besök, men en sak kom i vägen.
Plutt! v

Imorgon är det intervju på Lindex klockan 11,
sen ska jag prata om Second Chance framför någon skolledning?
Hjälp. Jag har ingen jävla aning om vad jag ska stå och ljuga om.
Att det är en bra skola? "På vilket sätt?" frågar dom då.
Eeeh..
Man går bara till halv 12? :)

Nu jävlar har min fot somnat också. Det är nog ett tecken.
På att jag ska bestämma film och krypa ner under täcket.
MYS!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hjälp mig att sprida mitt företagsnamn, läs mer här: http://systuganinorrkoping.blogg.se/2010/march/hjalp-mig.html :)

2010-03-28 @ 21:44:24
URL: http://systuganinorrkoping.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0