Snöhögar och svanprinsessan

Jenny kom hit igår och hämtade mig, vi skulle på äventyr i Boda! 
Dock är det ju som en jävla labyrint där borta, så vi körde fel ett antal gånger.
Ringde Alex och frågade vart fan vi skulle, och han sa att han trodde att vi skulle in på en väg.
Det visade sig att det var helt fel, så vi fick backa ner för den slingriga krokiga vägen.
Tog 10 minuter att åka ca 100 meter. Men ett gott skratt fick vi oss iallafall :)
Så jag ringde min vägbeskrivare igen och till slut kom vi fram.

När jag kom hem sen var det bara att käka en macka och springa ner till Johanna.
Åkte till hennes farmor och farfar och tittade på Svanprinsessan.
Vi brukade älska disney-filmer, men igår insåg vi hur töntig filmen var.
"Jag älskar dig" när dom har träffats i 2 minuter, och så ska dom gifta sig. 
Vi pratade igenom halva filmen ungefär, den enda som var rolig var sköldpaddan Sprutt! :D
Så kröp vi ner i sängen och pratade om allt mellan himmel och jord i en halvtimme ungefär.
Sen somnade vi!

Vaknade av att telefonen ringde imorse, sen gick det inte att somna om.
Så vi fortsatte prata, sen gick vi upp och käkade frukost.
Åkte sen till blacka för att hämta Mickan, och sen åkte jag hem.
Nu ska jag strax leka lite med min damp-hund.
Goodbye
http://www.youtube.com/watch?v=wrIbVX3Z1WI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0