PAIN!

Fy satan vad jag har ont i huvudet!

Upptäckte också nyss att min blogg ser väldigt tråkig ut.
Men jag har ingen ork att göra nånting åt det. Så ni får stå ut tills vidare :)

Nu har det varit sol i några dagar, och så fort vi har rast så springer vi till den lilla fläcken på gruset där solen skiner.
Vi är ganska patetiska. Men något som är ännu mer tragiskt är att vi tycker att det är varmt nu - 3 grader?
Står i solen och pratar enbart om hur skönt det är nu när det börjar bli vår.
Endå har vi vinterjackor och hela kittet! Men visst, det är en omställning från 20-, men inte fan är det vår!
Vi försöker bara inbilla våra små huvuden att vinterdepressionerna är över och vårkänslorna snart tittar fram.
Jo tjena, det behövs nog ta mig fan minst 10 plusgrader till och ingen snö för att det ska vara vår på riktigt.
Men jag låter mig själv och alla andra hållas, för humöret blir ju så mycket bättre av våra inbillade vårkänslor ;D

Nu ska jag gå ner och hämta min älskade lilla hund, sen ska jag bädda ner mig i sängen och hoppas att 
dom där fåglarna slutar banka och slå mig i huvudet tills imorgon.

Godnatt =)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0