Käke ur led

Det känns precis som att jag har fått en jävligt hård smäll på käften igår.
Vaknade av att jag inte ens kunde ligga på högersidan på kudden,
för då gjorde det ont i hela skallen, och fick kramp i käken. 
Men vet ni vad det är som spökar? Dom där jävligt onödiga visdomständerna!

Imorgon ska jag till tandis och diskutera hurvida jag ska ha dom kvar eller inte.
Men innan jag kan göra några ingrepp så måste ju asen komma ut helt..
Och det gör förjävligt ont måste jag säga!

Nu har jag sköljt med corsodyl och tagit en voltaren. Hoppas på att värken släpper snarast!
Tills dess får jag sitta här med min käke "ur led" och tycka förbannat synd om mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0