Ajajajajajajajajajaj

Idag är tamefan en göra-ont-överallt-dag!
Tänderna, magen, ryggen, tungan. 
What's wrong?

Imorgon ska jag som sagt till tandläkaren.
Usch.
Ville ha en handhållare, men handhållaren var rädd.
För tandläkaren alltså.

Och jag lider med min klass som tvingas gå upp tidigt imorgon.
Sen stå ut med två cp-fitt-jobbiga lärare.
Jag slipper!
Istället ska jag möta en skum man med vit rock och handskar.
Det är nog fan värre.
Om någon skulle vilja byta med mig så är det helt lugnt!

Nu ska jag skalla kudden.

Kommentarer
Postat av: LIVEBYTOBBE

Usch vilken dag :(



LIVEBYTOBBE - Svensk humor och naket

2010-03-15 @ 01:47:19
URL: http://livebytobbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0