Jahaja.

Jag har så sjukt ont i ryggen!
Vet inte vad jag har gjort, men ont gör det.
Kan någon komma och knäcka den åt mig?

Är skapligt sliten idag efter 3 dagars fylla.
Torsdags var det Nifters/Rockfest på Hugo.
Fredags The World (Palace) på Sandras 18-årsfest.
Igår ost, kex och vinkväll hos mig med Johanna och Heidi.

Och alla dagar hade jag bestämt mig för att inte dricka!
Så gick det med den saken ;D

Idag har jag, Johanna, Heidi och Danne käkat tacos.
Sen drog Danne, så vi tittade på OTH.
Efter ett tag drog även Johanna, så vi fortsatte glo på OTH :)
Mysdag.

Nu ska jag titta på film och äta chips och dipp.





Jag och Robin på Nifters/Rockfesten

Jag och Sanna på Sandras 18-årsfest :)

Heidi och Johanna hos mig på vin-kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0