Tyson

Haha, imorse när jag vaknade så låg Tyson brevid mig i sängen, med huvudet på den kudden som jag inte låg på. Sen vaknade pappa och gick ut med han och gav han mat, sen när han åkte till jobbet så hörde jag min lilla vovve komma uppspringande för trappan, så la han sig brevid mig i sängen igen. Mys-mys :) Han börjar bli så stor nu, men är fortfarande så liten! Snart sju månader :)

Jag kommer ihåg när vi var hos Dennis i vånga, då var han 10 veckor. När vi åt så satte jag fast hans koppel i steketet till altanen eller vad man ska kalla det, och sen när vi hade ätit klart så lyfte jag upp honom så han låg som en liten bäbis på rygg. Han somnade som en stock! Så jag stog där med en liten sovande valp i famnen ;D Nu skulle jag aldrig kunna hålla honom så, inte så länge. Han väger väl nästan 15 kg nu..

Men nu vaknade han så nu ska vi ut och leka lite på baksidan :)
Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0