Trött

Är som vanligt astrött och helt seg. Skola idag från halv 9 till typ halv 12, sen åkte vi till Marielund och hämtade våra busskort. Asbra busskort iaf, funkar dygnet runt och på helger :D Så det blev ett periodkort, fast ett "stämpelkort" eller hur man ska säga, som man sätter fram framför den där oranga grejen så piper det ;D Men det var hyggligt iaf att man inte behöver betala efter klockan 7 och på helger :) Blev mycket pengar som sparades där!

Nu sitter jag för tillfället och väntar på att pappa ska komma hem från ica, jag ska laga mat. Tacokyckling, tortillabröd med massa mojjs på, och guacomole. Hoppas det är gott!

Nänä, nu ska jag se om jag kan hitta nån rolig film =) Hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0