Sovdags!

Sanna kom hit förut så satt vi och pratade lite, åkte sedan till blacka en sväng för att träffa Jocke, Robin, Tobbe och deras lilla crew ;D Haha. Så åkte vi hem till mig igen, satt här ytterligare ett tag och pratade.. Nu ska jag fasiken sova! Blir ingen film ikväll hur mycket jag än skulle vilja se någon. Nepp, nu ska jag sova, tidigt idag! Tittade ju på film förut ju, blood in blood out, haha ;D

Imorgon är det skola/dagis och sen ska jag träna. Mycket trevligt =)

Godnatt



Såhär snygg är Tyson när han är nyvaken och inte fattar nånting!


Efter att ha legat så i en halv minut vaknade även hans hjärna och han
hoppade upp i sängen och la sig hos mig :)


Sen ville han mysa lite extra så han la huvudet på mig. Min lilla plutt!
Han är så ful på den här bilden ;D Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0