sjukmys

Det är ju såklart inte mysigt att vara sjuk, det är ap-jobbigt att ha ont i halsen tex. och det har jag just nu. Men jag har faktiskt gjort både hårinpackning och ansiktsmask idag, och mitt hår luktar jättegott! Och när jag var klar i badrummet drog jag på mig ett par mjukisbyxor, en stor-stor tjock tröja och varma raggsockor. Och nu sitter jag här med min stora fina kopp som är full med varmt te (försöker nämligen bedöva min vänstra halsmandel) och ska snart slå igång en film och krypa ner under mitt varma, mysiga dundäcke och tillfriskna snarast! Lagom kul att vara sjuk till helgen liksom..

Så det blir att knarka C-vitaminer och ha på sig så varma kläder som möjligt när jag går ut. Nyss köpt mig en ny halsduk och det passar ju perfekt nu :) Vinterjackan fick titta fram förut med, och jag antar att den får stanna ett tag med tanke på det härliga vädret vi har.

Nää, nu ska jag ner och hämta en till omgång med te, sen är det film som gäller!
Godnatt så småningom












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0