onsdag/tråkdag

Idag är en sån där tråkig dag som man har lust att sova sig igenom. Men det går ju inte :) Hade praktik imorse, satt och pillade med att skriva booze boys band till deras affisch. Gjort tre olika än så länge, men det kommer mera ;D Haha. Så får pappa välja ut en och sen får han fixa resten!

Just nu sitter jag och fördriver tiden, om 10 minuter ska jag ta ut ost och skink pajen ur ugnen och efter maten ska jag ut och promenixa med Tyson :) Sen måste jag bada honom! Han är helt grön och brun, haha. Han fick sån fart förut när vi lekte på baksidan att han gled typ en meter när han skulle svänga, och det hände några gånger! Och så har han smaskat på en tuggrulle så han har även lite klumpar från den på frambenen. Skithund! :D

Nehe, nu ska jag ner och kolla till pajen!
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0