onsdag

Mitt huvud håller på att sprängas, min nacke gör ont som bara fan, ögonlocken väger 10 kg och det brinner innanför ansiktet - medans resten av kroppen är fast i en frysbox. Jag gillar det inte!

Ska dock trotsa min "sjukdom" imorgon och bege mig in till stan med Sanna för att inhandla en födelsedagspresent till min älskade Jenny som fyller 19 på fredag :) Synd att jag förmodligen inte kommer lyckas åka in till henne då, för man får ju inte vara sjuk om man ska hälsa på någon på ett sjukhus.. Tror jag inte? Får forska vidare om det där!

Nu ska jag iallafall slänga mig i sängen under mitt duntäcke och en filt och så ska jag titta på OTH, tredje avsnittet av säsong 7. Jag kommer bli asbra på engelska med tanke på att jag nästan bara tittar på filmer/program med engelsk text nuförtiden. GO ME! Kan ju försöka bli bättre än Mike. That's my goal, hyhy. Önska mig lycka till, jag kommer behöva det ;)

Men nu säger min nacke ifrån, den vill inte anstänga sig längre, så får lyda den.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0