Nita-nita-nita ;D

Idag har jag också fått det roliga jobbet att nita ihop papper :) Sitter för tillfället och väntar på att dom ska skrivas ut. 27 häften med 6 papper i varje. Hur många papper blir det? 162. Haha, ska jag vara ärlig så använde jag faktiskt miniräknaren på datorn för att räkna ut det. Var tvungen att sätta i mer papper i skrivaren precis, haha fick ställa mig på en stol för jag fattade inte vart dom skulle sitta xD Shit, det går bra för mig alltså! Fått ihop 5 häften än så länge.. Men lyssnar på musik och sitter här med, så det är inte så jättejobbigt endå :)

Jag ångrade mig, nu har jag fått sätta i papper i skrivaren 4 ggr och det tar fan aldrig slut :o

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fan vad roligt du verkar ha :P

2009-09-03 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0