måndag

Jahapp, då var skoldagen avklarad. För ett par timmar sen ;D Träffade Hanna och Rei efteråt och sen blev det att åka hem med tåget. Kom hem och lekte med Tyson, upptäckte sen att han hade glidit i nån gegga (ruttna löv) och det luktade skitäckligt på ena sidan av ansiktet! Så det blev badning när vi kom in :) Han blev så jävla fluffig när jag hade torkat honom, haha!

Nu ska jag gå ner och börja baka, degen ska jäsa i en timme så.. Ska iaf bli bagels :) Efter det blir det städning i mitt rum, halva garderoben ligger ju på golvet.. Kan lätt bli så efter en helg (a) Haha!

Nej ni gott folk, nu ska jag ner och mecka ihop degen!
Hejsvej



Såhär mysigt har jag och Tyson varenda kväll när det är läggdags :)
Och varenda morgon när det är vaknadags ;D
Fast T är lite mer sprallig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0