I'm a little bit off the chain,

you can call me insane, but the fact remains that I'm a psycho.


Lång praktikdag idag då.. 10-11.30. Och Tyson ska följa med! :D Mysigt =)
Sen ska jag hem och lära honom en nytt trick jag har kommit på. Bästa, jag lovar ;) HAHA sug på den!
Synd att jag inte kan lära honom anfalla två fula äckel med, för då kanske jag inte får ha kvar min lilla bebis.. Annars hade jag gjort det direkt. Får väl istället hoppas att det någon gång växer ut en hjärna i deras huvuden. Men jag lär väl bara bli besviken.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha är allt jag har att säga er två, ni slösar min tid, dra åt helvete istället :)

Nu ska jag ringa Jenny-penny! Höhöhöhöhöh


SOOOO LOOOONG SUCKERS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0