Grillkväll =)

Grillade hos Jocke igår, mysigt :) Jag, Jocke, Sanna, Robin och Tobbe. Sen när vi hade käkat så kom Cäzzen, och sen droppade det in några fler under kvällen. Jag hade iallafall skitkul, har inte skrattat så mycket på länge ;D

Vaknade vid tio imorse, då drog min p.i.c hem så jag tog ut Alice på en liten morgonpromenad. Sen när jag kom tillbaka så hade Sanna och Jocke vaknat :) Började städa, luktade gammal äcklig avslagen öl där ute på altanen, usch.. Men så kom pappa och hämtade oss klockan tolv, och nu sitter jag här och är svintrött! Ska dammsuga snart och sen gå på långpromenad i regnet med Tyson. Sen blir det chips och dipp och film med min lilla syster-yster :)

Tobbe; Ööh, Tupac, det är till dig, det är Biggie!
Robin(tar telefonen); FUCK YOU BIAAATCH!!!
Tobbe; Who shot ya!?




Jocke grillar.


Tobbe kollar så han gör rätt ;D Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0