Godmorgon!

Idag kom jag upp ur sängen efter bara en snooze! Tyson tittade på mig helt nyvaken och bara suckade när jag gick upp haha. Men endå - snäll som han är - reste han sig motvilligt upp ur sängen och följde med in i badrummet. Han fick sova på min morgonrock när jag duschade. När jag var klar så suckade han igen, typ: "men måste du väcka mig hela tiden...", sträckte på sig och följde med ner. Så var han ju tvungen att gå ut med, han satt kvar på trappan och blängde lite på mig innan han gick ner. Men när jag åt frukost, då fick han iallafall sova :) Och nu ligger han bakom mig och snarkar. Nepp, inte längre för nu vaknade mamma! Haha.

En rolig grej Tyson har börjat med är att ibland när han vill gå ut och kissa så går han och drar ner kopplet från hyllan, så står han med kopplet framför sig på golvet och tittar. Så söt, haha. Och när han är trött är det skitkul att fråga saker, först typ: var är tyson? (då lägger han huvudet på sne) så frågar man tex. var är wanya? (huvudet åt andra hållet) så fortsätter man, det ser så jävla gulligt ut :D

Men nu ska jag fixa till håret och så ska jag knalla ner till stationen. Idag ska vi träna direkt på morgonen, när man är så jävla pigg.. Jaja. Hejdå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0