"Friluftsdag"

Igår fick vi veta att vi skulle ha bekväma skor på oss idag, och när vi kom till skolan blev vi inpackade i en buss. Ingen sa vart vi skulle, blev bara indelade i lag. Jag blev i lag 3 med Armin, Frida, Per Hammar (as usual, haha), Marco och.., Peter tror jag? Kommer inte ihåg vad han hette ;D Det blev ju blandat i lagen från våra två klasser :) Vi åkte iallafall till nåt ställe utanför åby, med stugor och sånt. Satte oss på bänkarna och så fick vi mackor och festis ;D Haha. Sen skulle vi göra massa stationer så fick man poäng och blablabla. Bäst var ju vi på den stationen när man skulle hitta nånting i naturen på alla bokstäver i friluftsdag!

F = Fimp
R = Ris
I = Invandrare (HAHAHAHA)
L = Löv
U = Utsikt (funderade först på om nån skulle pissa på stenen, urin..)
F = Fjäder
T = Träd (var iofs en pinne som vi kallade för litet träd)
S = Svamp
D = Ett blad med vatten på som jag påstog var dagg ;D
A = Aska (frida tände en cigg och askade)
G = Gräs

Sen när stationerna var klara blev det tipspromenad och sen räknade lärarna ihop alla poäng. Vi kom tvåa :)
Runt halv 11 var vi klara och då var det "fri aktivitet", sen bjöds det på hamburgare som våra kära lärare grillade, och cola :) Och sen fick vi göra vad vi ville till halv 2 när bussen kom och hämtade oss igen.

Jag tycker fan om min klass svinmycket, kanske kunde byta ut några stycken mot några i den andra klassen men.. Sjukt bra!

Nu är jag hemma, är pisstrött, har ont i huvet och är hungrig. Ska fixa nåt att käka och sen kolla på film, tänkte se Tupac Resurrection för typ sjätte gången ;D Kanske.. Får se fan.

Hejsvej =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0