Duktig!

Idag känner jag mig så duktig :) Först skola till halv 12, jag vann två tävlingar - igen ;) Haha, jag är bra på det där! Sen gick vi och käkade köttfärsås och spagetti, sen vidare till Worldclass. Tränade i en timme, sen solade jag och Lisa. Kom precis hem, nu ska jag bara äta nånting och sen ut och gå 3 km med Tyson. Vilken träningsdag va? Haha! Och imorgon efter praktiken ska jag och Lisa gå spåret två varv har vi bestämt. Börjar komma igång nu, skönt ;D Ska leta fram min ipod nu, eftersom min mobil har blivit helt knas och minneskortet fungerar inte, när jag äntligen hittat mitt headset igen! Och så ska jag försöka hitta min stegmätare också. Snart kommer ju Tysons stegmätare för hundar med hoppas jag, hyhy. Får tävla med honom ;) Vem tror ni vinner? :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0