Det vet du gumman

Det vet du.

I don't give a fuck about what ya'll talkin about, I'mma do what I wanna do, when I wanna do it so shut your motherfucking mouth and jump in front of a bus.

Jag bryr mig inte, lägg ner. Du har inte ens med saken att göra egentligen, du bjöd in dig själv! Fortsätt hur länge du vill, men det kommer vara som att snacka med en vägg för jag lyssnar inte, jag bryr mig inte, jag skiter i dig och jag skiter i din pojkvän. Jag tycker bara att det är så jävla onödigt, att ha dig som kompis är det sista jag vill men seriöst, hur gamla är vi? Jag skulle kunna säga så jävla mycket saker nu men jag får väl ta det första steget och bete mig som en 18-åring istället, kanske du hänger på nån gång. Jag har ingenting mer att säga dig, för jag blir bara på dåligt humör och du är inte värd det, så lite betyder du för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0