Arbetshunden!

Tyson följde med till praktiken idag :) Han var jätteduktig, haha han tyckte nog om att vara där.


Idag ska jag äta tacos med Sanna, Eva och Per, sen ska vi till Jocke och dricka lite :) Fast vi lämnar Eva och Per hemma då! Haha. Hämtade min mobil förut, hyhy så jag mobilnördar nu. Kollar allt som finns. Kan inte påstå att det var speciellt mycket mer än på min gamla, annorlunda meny bara och så kan man kolla på tv på den här mobilen. Och så kan man ju såklart lyssna på musik och ljudet är svinbra :) Jag hoppar till varenda gång jag får sms eller någon ringer, är inte van vid att det låter ;D Haha.

Nu ska jag duscha =) Hej 



Sova på golvet =)


Han fick till och med en egen plats! Haha.


Där låg han och spanade på vad vi gjorde :)
Och det kommer han få göra varje fredag framöver.
I några veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0