we can all get fucked up tonight!

Sitter för tillfället vid datorn och väntar på att grabbarna ska höra av sig, och när dom gör det så ska jag traska ner till pizzan och ta en öl med dom i väntan på Sanna :) Sen ska vi väl förmodligen hem till henne. Blir nog riktigt trevligt skulle jag tro :) 

Och vet ni? Vi är nu 38 personer till maskeraden! Nu börjar det likna något ;D Och idag var jag och tittade på ljud, blir skitbra. Ljuset får fixas nästa vecka. Säger som Jocke, det kommer bli AWESOME!

Nae gott folk, nu ska jag gå ner och knarka halstabletter och försöka hitta på vad jag ska ha på mig för kläder ikväll. Hejsvej :)


Who wanna get fucked up?
How many rounds till you can't stand up?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0