torsdag

Tycker inte om att du har ont Jenny, om det var möjligt skulle jag byta med dig, eller iallafall ta det värsta av smärtan. Vi kan byta fot tex.? :) Naej usch, jag kan inte ens föreställa mig hur ont du har.. Jag önskar av HELA mitt hjärta att det försvinner snart och att du blir bra! <3 Skulle vilja ge dig det i födelsedagspresent, men måste nog leta upp en trollkarl då.. Så det får väl ta den tid det tar för dig att läka. Håll ut bara gumman! Du har stöd från alla dina nära och kära, och alla vill få dig att må bättre det lovar jag! Se nu till att bli hel :)


Ska in till stan nu med pappa, köpa lite grejs, bland annat present till Jenny då som sagt. Kan tyvärr inte åka in och säga grattis till henne imorgon men det finns ju fler dagar :)

Nu ska jag åka :) Hejdå








En vecka kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0