torsdag

Antalet personer till lokalfesten ökar, vi är nu uppe i 32 och fler ska det bli, det lovar jag! Det är ju lite mer än två veckor kvar. Blir att fixa massa saker nu som man har skjutit upp tidigare "för att det endå var så långt kvar". Så kan vi inte säga längre för då blir det aldrig gjort, haha. Så nu får vi ta tag i det här!

Idag har jag varit på toppenhumör, allting blev så himla bra bara :) Precis allting! Just nu sitter jag och väntar på mamma som ska komma hem med cigg till mig, börjar bli satans röksugen så hon får ta och skynda sig.. Sen ska vi äta massa konstiga grejer. Ni vet olika skinka och salami mm. ? Ingen mat tycker jag, förrätt ;D

Det märks att humöret har gjort en skarp vändning om man kollar spelningslistan som har varit på hela dagen, haha! Idag kör jag på glad och rolig musik. Men nu ska jag springa ner och ringa mamma och kolla om hon kommer snart!

Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0