today is a good day!

Fast jag är sjuk så har det varit en bra dag idag! Myst med T och tittat på film, fått lite inspiration till maskeraden haha. Efter det satte jag mig vid datorn och blev jätteglad :) Mys! Sen kom pappa hem så då åkte vi till stan, köpte tyg, så nu är det bara att börja fixa skorna osv. Köpte också en present till Jenny :) Skor till mig själv, ett halsband och chips och godis. När det var färdighandlat så käkade vi på Mcdonalds! Ajuste, köpte ju ett nytt koppel till T med, och massa hundgodis, tuggrullar och en leksak som han nu springer omkring och brottas med. Han har fortfarande inte riktigt fattat vart det piper, så han biter lite överallt för att se om det funkar ;D

Och nu sitter jag här, funderar på att dra igång en film och äta mina onyttiga saker. Jafan, jag gör nog det. Ska skicka en inbjudan till min lillasyrra med, kolla om hon vill tjocka tillsammans med mig.
Hejdå :)


Skorna :) Ser ut som vissa grejer är mörkblåa men det är faktiskt svart! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0