tisdag

Sitter just nu och fryser ihjäl här framför datorn, det är svinkallt! Väntar på Sanna som är i stallet, efter det kommer hon hit med kartong så blir det pumpa-skapande haha. Är svinhungrig också, var ju inte direkt så god mat i skolan.. Usch. På tal om skolan föresten, det finns en och annan psykopat där märkte jag idag. Tar sönder skolans böcker och kallar folk hora och att dom ska dö lite sådär hursomhelst. Jag har inget annat att säga för tillfället än; krya på dig! :) Du ska se att du bli frisk du med någon gång.

Jahopp, jag ska kanske ha min utbildningsplats på bommullsfabriken fick jag reda på idag också, och det var ju trevligt. Bara 25+ där på helgerna! Haha. Jag lär ju inte riskera att träffa någon jag känner iallafall..

Nu ska jag gå ner och äta godis i väntan på mat, hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0