tisdag

Vilken jävla vändning! Helt plötsligt flyter allt bara på och blir skitbra! Och jag insåg precis att man måste må dåligt, allt måste gå åt helvete ibland - för att man ska kunna uppskatta att det går bra sen, att man mår bra sen igen. Jag mår underbart just nu, jag kommer förmodligen börja på min utbildningsplats efter lovet, jag har världens bästa vänner, och jag mår asbra! Och jag har faktiskt ingen aning om varför egentligen ;D Kanske är för att allt börjar lösa sig nu, inga kärleksproblem som ligger och gnager och ingen stress över att välja utbildning och utbildningsplats.
I'm walking on sunshine! :D

Nu ska jag sova, hoppas att morgondagen blir lika bra som den här.
Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0