söndag

Tråkig dag.. Ont i magen, nacken och huvudet. Det går ju aldrig över!
Skulle hälsat på min Jenny idag, men hon har så hög feber så hon får inte ha några besökare.. Så när hon blir bättre drar jag dit med tårta och present i högsta hugg! :)

Kanske bra att jag inte åkte dit idag, skulle nog bli för påmind om för ett år sen då jag låg på sjukhuset i 7-8 timmar.. För idag är det 4 oktober! Mickans födelsedag, kanelbullens dag och exakt ett år sen jag gjorde - som jag tyckte då - ett misstag. Men efteråt när jag kunde tänka lite klarare så förstog jag ju att det hade varit ett misstag att inte göra "misstaget". Men nog om det! Jag fick ju en liten älskad valp istället som numera är unghund ;D

Idag blir det att ta det lugnt hela dagen. Funderar på hårinpackning och ansiktsmask? Hmm, blir nog bra :)
Nu ska jag lägga mig i sängen och få ordning på min besvärliga mage som vägrar sluta göra ont!
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0