söndag

Ni vet att man kan bli bortskämd av sina kompisar? Att man får göra precis som man vill hela tiden, och att kompisarna bara svansar efter och låter en bestämma allt. En sån person blir skadad, och just nu orkar jag inte med dig längre för du verkar tro att allting kretsar runt dig. Så är självklart inte fallet, så lugna ner dig lite och försök hitta dig en plats i kompiskretsen istället för att försöka ta en plats över!

Igår var vi iallafall hos Angie och käkade potatisgratäng, grillad fläskfilé och grönpepparsås :) Smaskigt! Blev lite öl på det med, och ett spel - alias. Jag drog hem ganska tidigt, runt 12, för den lilla huvudvärken som hade suttit och gnagt hela dagen växte till en mycket stor huvudvärk som hotade med att spränga mitt huvud. Så jag slängde mig på sängen och försökte bedöva mitt stackars huvud. Lyckades inge vidare, men till slut somnade jag iallafall :) Haha.

Vaknde imorse med sprängont i halsen istället, eller rättare sagt i halsmandlarna! Kan knappt öppna munnen för då spänner det och gör svinont i min lilla hals.. Stackars mig som bara blir sjuk hela tiden..

Men imorgon händer det spännande saker! Haha, jag är redan nervös och har varit det i flera dagar. Jag ska åka tuff-tuff-tåget till Katrineholm för att träffa M :)

Och nu ska jag ner i köket och försöka få i mig frukost. Undrar hur sjutton det ska gå, om jag inte dricker min frukost.. Det är värt ett försök iaf :)

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0