onsdag

Fan vad tråkigt det är att var själv! Mamma, pappa och Enya är hos min mormor och morfar och kommer hem imorgon.. Men sen kommer ju Sanna hit. Och ikväll kommer Jocke och Cäzen med, då ska vi äta plankstek och titta på film :) Men innan Sanna kommer så ska jag städa - plocka upp alla kläder från mitt golv och dammsuga huset. Så blir det en lång-lång promenad med Tyson också på typ 2 timmar så han inte är hyperaktiv ikväll när vi ska laga mat osv. Och så ska jag till ica och handla mat och lite godis som jag ska ha sen när jag är ensam igen ;D Blir filmkväll, eller filmnatt och massa mys med min lilla vovve :)

Försökte övertala M att komma hit, men det gick inte för M skulle bort. Haha ;D

Nu ska jag nog sätta igång med alla saker så jag blir klar idag ;D
Hejdå :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0