onsdag

Fan vilka tråkiga rubriker jag har börjat med. Men det är inte alltid så lätt att komma på en bra, så det får bli veckodagarna så länge! Haha. Idag har jag bara varit hemma, men det är också skönt ibland :) Gick en promenad i skogen med Tyson förut med, och han har blivit så duktig på att gå utan koppel. Och han har lärt sig "bakom" och "brevid". Tex på jättesmala stigar får han inte plats brevid mig, då säger jag "bakom" så saktar han ner och går bakom mig istället. Sen när vi kommer ut på en normal stig igen så säger jag "brevid" och då går han som vanligt, brevid mig. Ska träna lite på att möta folk med, så han går lika bra fast det kommer en person och går förbi :) Sen blir det ett koppel-löst liv för min lilla vovve ;D Haha!

Börjat klura på födelsedagspresent till Enya, hon fyller ju på måndag. Ska luska ut lite saker imorgon utan att avslöja för mycket, så får vi se om det blir den presenten jag har planerat just nu. Annars får jag gnugga mina små grå och komma på något annat!

Nu har T gått och lagt sig i min säng och jag ska väl göra samma sak. Ska titta på ett avsnitt av Roast på Berns och sen sova. Hade hoppats på nya avsnittet av OTH men en viss hemsida funkade ju inte, blev väldigt besviken då.. Men, inget att göra åt saken :)

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0