lördag

Idag har min dag bestått av att sova, laga mat, äta, sova, och nu äter jag chips till och med! :D Fast får typ suga på dom så dom blir jättemjuka, annars kan jag absolut inte svälja dom. Jag kan bara sova när halsen är bedövad av strepsils och voltaren, så får ju passa på när den är det.. På nätterna är det lögn i helvete att sova, vaknar ca 20 ggr under natten av att jag är helt torr bakom halsmandlarna och det känns som dom ska lossna om jag sväljer. Men jag ska inte klaga, det finns dom som har det mycket värre, som inte bara har ont i halsen.. Fast jag tycker endå jättesynd om mig själv! ;D Haha.

Ringde sjukvårdsupplysningen förut, tänkte att jag kanske skulle få pencellin så skiten försvinner men eftersom jag inte har någon feber så är det virus och inte en bakterie, och det gör att jag ska "avvakta, äta halstabletter och dricka mycket te, så går det snart över". Så förut idag önskade jag att jag fick 40 graders feber så jag kunde få dom där tabletterna och bli frisk! Nästa helg måste jag ju vara frisk. Men får försöka med lite huskurer, haha. Massa c-vitamin, och så voltaren en halvtimme innan jag ska äta nånting och innan jag ska sova. Och strepsils, hjälper lite det med. Och piggelin! Som Tyson alltid vill dela med mig för han älskar isglass :)

Haha, Tyson föresten, min storasyster Hanna och hennes sambo är på väg hit nu, dom har varit i Italien så dom ska sova här inatt, och så hade pappa lagt täcken och kuddar i fåtöljen där nere som Tyson alltid ligger och sover i. Det brydde sig inte han om, för han skulle promt ligga i sin fåtölj! Haha, så han kröp in mellan täckena och kuddarna och la sig, så han hade som en liten koja där ;D Så somnade han :) Och efter ett tag blev det varmt, så han hoppade ner - vilket resulterade till att allting följde med ner på golvet - och så skulle han lägga sig mellan två madrasser som stog upp. Självklart välte den ena madrassen och Tyson med :) Haha, han är så bäng min lilla skrutt =)

Nu har jag nog inget mer att skriva. Förutom att igår var jag, Robin, Jocke och Sanna hemma hos Sanna. Och Danne och Håkan var där med. Kollade på Tokyo Drift och hade det trevligt :)

Så, hejdå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0