crazy stalker

jOkEr skit i livet mannen säger:
hahaha men va har ja gjort

- Shorbie The worlds most dangerous fucking lunatic /O.C säger:
hmm, jaadu? du skriver varenda gång jag är inne på msn, du frågar varenda gång när vi ska träffas och om jag vill träffa dig, och det verkar som att du planerar att vi ska bli tsm bara för att vi träffas?

jOkEr skit i livet mannen säger:
hahahahaha nej nej nej du fattar fel XD
ja vill ej att du tänkar sp XD kolla
först du vet att ja tycker om dig å du vet vf och andra vi snackar på msn bara å de vet jag ej vf och vart e problemet om vi träffas å ville ej att vi bli tsms från första gång de e du som bästema aså du ska se hur ja ser ut XD å hur ja komtakter me folk XD elle hur




Ärligt talat. DU ÄR FUL SOM STRYK OCH JAG HAR SETT DIG, jag har gömt mig för dig när jag såg dig, jag har sett bilder på dig och du är totalt efterbliven och FUL OCH ÄCKLIG och jag skulle aldrig vilja träffa dig så LÄGG NER NU FÖR I HELVETE!!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Det är väl härligt med beundrare? ;)

2009-10-04 @ 15:50:43
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Siri

Haha njaa, det beror på vilken grad beundrandet ligger på! Det här är bara otroligt jobbigt :D Haha

2009-10-07 @ 16:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0