All I want,

All I need is to make you breathe, please begin to breathe.
But you're not coming back..



"Förslag: Återuppta kontakten med honom."
Om jag kunde så skulle jag. Om jag skulle kunna få träffa dig en gång till så skulle jag inte tveka en sekund!
Jag saknar dig, jättemycket och varenda dag finns du i mina tankar. Det är oftast minnen, men ibland ser jag till och med personer som liknar dig. Som idag, när vi åt på Max. Det högg till i hjärtat för jag tyckte verkligen i någon sekund att det var du som kom gående mot ingången. Men det var det ju såklart inte..

Jag kommer nog och hälsar på dig vid din grav imorgon. Eller dig och dig, det som är kvar av dig här nere på jorden. Riktiga du flyger runt bland molnen och håller koll på oss andra :)

Minnen som rör vid vårt hjärta går aldrig förlorade
Någonstans inom oss är vi alltid tillsamman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0