torsdag

Jag är usel på att uppdatera! Förlåt, förlåt!
Idag har jag varit hemma med min onda rygg och försökt få den att bli mindre smärtsam. Får verkligen hoppas att jag lyckades imorgon! Inte kul annars att bära tunga backar och massvis med glas, tallrikar mm.
Men jag gick iallafall en promenad med min lilla vovve förut :) Stannade vid strömmen och satt och tittade på två svanar. Dom var jätteintressanta tyckte Tyson, jag var dock inte lika road. Dom simmade ju bara där liksom..
Sen när jag kom hem så lagade jag mat, och nu sitter jag här. Konstigt att man alltid hamnar framför datorn när det är brist på underhållning? Jag kan ju inte påstå att jag blev mindre uttråkad av att sitta och glo på tradera utan att riktigt veta vad jag var ute efter, eller att sitta och trycka på "profil" eller "startsida" på facebook 10 ggr i sekunden bara för att tiden ska gå snabbare. Det ligger ju iofs en bok brevid mig och ber om att bli läst, men den är så tjock och jag känner mig inte så inspirerad till att läsa för tillfället. Jag trivs nog egentligen ganska bra med att sitta här och klaga på hur tråkigt jag har det :)
Idag - vid vattnet :)
Några dagar sen borta vid udden :)
:)
Springa-springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0