hoppsan!

Blir typ ett inlägg i veckan nuförtiden. Och jag lovade ju att det skulle bli ändring på det förra helgen.. Gick visst inte så bra ;D Men tänkte sammanfatta den här helgen iaf :)

Fredag:
Jobbade från 9.30-15.30. Sen åkte jag med mamma hem, duschade och fixade mig jättefort. Sen traskade jag ner till Johanna, för vi skulle fira henne. Satt och drack där ett tag, och så gick vi ner till pizzan och käkade :) Sen skulle dom andra in till stan, så jag gick hem och somnade som en stock klockan 12.. Haha!
Lördag:
Vaknade vid 10 och gick då en långpromenad med T och pappa. Sen gjorde jag inte så mkt under dagen, åkte till Katrineholm 18.30 :) Vi lagade mat - sourcream & onion potatisklyftor (som jag var så snäll och köpte med mig till grabbarna haha), fläskfilé och bearnaisesås. Sen gick jag, Mike och Stoffe och köpte godis, så myste vi ner oss i sängen och tittade på Californication :)
Söndag:
Vaknade typ 6-7 ggr under morgonen men blev tvingad att somna om, haha! Tog iaf 13.00 tåget hem som självklart var 10 minuter försenat, och jag var ju självklart 10 minuter tidig, så fick stå där i 20 minuter och vänta.. På tåget sedan så var det proppfullt, så jag fick sätta mig brevid en tant. Det tog nog fan 5 minuter för henne att flytta på sin väska från det sätet jag skulle sitta! För hon skulle först lägga i massa tidningar i väskan, sen ta upp en flaska vatten och dricka, sen stänga väskan, öppna och titta i den, och stänga igen. SEN fick jag sätta mig. Men jag kom hem så småningom.. Haha. Då gick jag ut på långpromenad med T, Angie och Wilma. Och nu ska jag snart laga mat och sen blir det myskväll igen, tänkte kolla på The Countess!
Puss&kraaaaam!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0