tråk

jahapp, då sitter jag hos dennis nudå och väntar på att karljäveln ska komma hit :) imorgon blir det ös och lisa kommer supa svepa däcka och spy, vakna inse och knäppa en ny ;D wohow.

igår var jag på stan med lisa tessan och alle :) köpte en stickad lång tröja med knappar och en typ väst som är kort som man har över en t-shirt eller nåt. så fikade vi på coffee house och myste. mogna tjejer på bussen till stan btw, "asså jag hatar fjortisar, daaah!?" HAHAHA

idag var jag på praktiken, hade bara en lektion så slutade egentligen 9.00 men jag och pappa drog till ica och köpte hårfärg och så. sen drog jag hem till dennis halv 11 och så sov jag tills han kom. lagade mat och kollade på film tills klockan 2 då jag och matilda drog till badhuset och solade :)

sen åkte jag hem klockan 3 och färgade håret och så, fixade lite tills imorgon och nu är jag här :P

ska säga till dennis att vi ska åka till klinga, är hungrig ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0