Sol !

Idag har det varit fint väder men humöret har inte varit det bästa.. Är orolig för dig, men det går nog bra får vi hoppas :)

Sitter för tillfället och laddar ner lite filmer, kände att det behövdes. Har lagt bud på ett par fornarina-jeans på tradera med, så hoppas jag får dom efter 11 april :D Sen om inte priset höjs allt för mkt så ska jag lägga bud på en liten påskpresent till Dennis med ;) Den auktionen är slut på fredag, så får se då. Min lilla vän Tim blev mkt avundsjuk när han fick se presenten, haha!

Snart ska jag färga håret föresten, lite fler ljusa slingor. Det är ju snart sommar :) Men nu ska jag inte sitta här längre tänkte jag, så hejdå [:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0