Praktik



Sitter på praktiken, har snart rast så då ska jag ta mig lite kaffe och mysa i solskenet :)
Blir frustrerad av att sitta här inne i mörkret när man hela tiden ser solen utanför fönstret, vill ju ut! Det kommer säkert bli dåligt väder så fort jag kan vara ute hela förmiddagarna..

Rensade min garderob igår och fick slänga hälften. Vad mycket skit man har egentligen! Kunde ju inte använda nåt av det, men det hade endå tagit plats i min garderob hur länge som helst bara för att jag har tänkt att nån gång kanske man har användning för det. Fick ju inte ens in alla kläder i garderoben förut, men nu är det nog lättare :) Hittade även massa tröjor och linnen som jag hade glömt bort att jag hade, som passade perfekt idag. Lite vårkänsla.

Klockan två ska jag in och sola och så kanske jag kan köpa mig lite nya kläder med. Får se, solning blir det iallafall. Sen kanske jag ska träffa lilla dennis :)

Nu är det rast :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0