Praktik

Nu sitter jag på praktiken, har nyss börjat lära mig curly sue på piano :) Eller, jag tragglar mig igenom ackorden samtidigt som jag kollar på ett papper, haha. Men den där melodisaken i början har jag klarat iaf, utan papper ;D

Nu är det små fyror som har lektion och jag satte mig här istället, dom sjunger "far jag kan inte få upp min cocosnöt" så jag rymde.. Ska gå och äta klockan 11 och sen är dagen slut :) Då ska jag hem och fortsätta med mitt rum, upp med skrivbord och dator när jag har flyttat garderoben ;D Nya tapeter får det bli nån annan gång, ska ha träpanel på väggarna, alltså inte över hela väggen bara en tredjedel typ, som ska vara vit och sen gråa väggar och en svart vägg :) Och så småningom ska jag väl byta ut garderoben mot en byrå. Skulle vilja ha en dubbelsäng med, men det får inte plats i mitt lilla rum. Eller det gör det väl, men då får inget annat plats :D Så jag får nöja mig med min lilla 1.15-säng (:

Ska bli skönt att få in datorn i rummet iaf, så kan man sitta/ligga lite skönare om man ska kolla på film på datorn, och man slipper att alla andra springer omkring bakom ;D

Idag är det snöstorm ute, inte bra alls. Jag som blev så glad när solen kom tillbaka, försvann lika fort :( Kan inte vädret fatta att det nästan är april? :o Det ska vara varmt då! Snart är det påsklov med, och då blir det mys-mys-mys <3

Nu ska jag hitta på nåt annat, gå ut och slå ner några småungar kanske ;) Haha, hejhej


Kommentarer
Postat av: sandra,

va fin blogg du har gumman :D

2009-03-27 @ 22:05:19
URL: http://ssaaaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0