Lördag/Söndag

Vaknade hos Matilda vid 2 så tog jag halv 4 bussen hem och gjorde mig iordning och så :) Sen 7 bussen till Dennis. Vi köpte kebab och tittade på Robinson, mys! Sen åkte vi till vånga en stund, tittade på slutet av bedtime stories med Mats och Martin, sen kom Becka och Robert så jag och Becka gick upp och kollade på OTH :) Sen vid 2 åkte vi till stan och hämtade Steffe, och innan det kom Swartz och Sara förbi en sväng med. Sen när vi hade skjutsat hem Steffe till vånga så åt jag upp det lilla jag hade kvar av kebaben och sen somnade jag :) Vaknade av att Dennis pratade i sömnen, han berättade för mig att han inte var bög haha, tack för upplysningen jag tror redan jag har förstått det lilla plutten ;D

Vaknade ganska tidigt imorse, men så somnade jag om och sen vaknade jag igen och då skulle Dennis sova i en timme till sa han, så jag gick och försökte få igång datorn som är segare än segast men gav upp efter en halvtimme.. Blev bara så arg på den, så jag gick och la mig igen :)

Jaa, och nu kom jag hem nyss, sitter och äter ballerina i väntan på att mamma ska komma hem för magen skriker efter mat :o Så ska jag väl laga till nåt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0