Jahapp..

Sitter på praktiken nu, funderar på att jag är rätt så dum ibland när jag tar beslut utan att tänka efter.
Den här veckan kommer ta en månad om det ska vara såhär. Men vi ses ju kanske imorgon..
Men egentligen ska vi inte det, för den här gången klarar vi det. Annars är det ju ingen mening med skiten eller hur?
Äh, jag får se imorgon hur det blir.

Ska iaf till stan med Tessan och Lisa om några timmar, när praktiken är slut :) Ska sola och lite sånt, sen ska jag och Matilda fixa hemligheter tills på lördag och sen blir det kanske att träffa Sara en stund.




Skruttis, jag saknar dig redan och det var så jobbigt att åka ifrån dig imorse, men jag var tvungen. 

I don't want this moment to ever end
Where everything's nothing without you
I'll wait here forever just to, to see you smile
Cause it's true, I am nothing without you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0