Helgen :)

I fredags var jag hemma och städade mitt rum, tog det lugnt bara :) Gick och la mig vid 11 vilket var väldigt skönt!

I lördags åkte jag till stan med mamma och lillasyster, köpte en foundation, (kan vara bra att ha i nödfall) en ny mascara, två par örhängen och en bodysplash som luktade "dream fruits". Sen var det bara att slänga sig in i duschen när jag kom hem för Dennis föräldrar skulle bjuda mig och han på mat :) Kom iväg efter ungefär en timme, men dom var snälla och väntade med att göra maten tills jag hade kommit. Jag hade inte ätit nånting förutom en macka, så jag var grymt hungrig haha :D Men vid 6 var maten klar, grillat kött, pomme, bearnasiesås och ett glas vin :) Dom hade dukat jättefint, så gulligt :)

Sen kom fredrik och hans kompisar och invaderade köksbordet så vi andra flydde snabbt därifrån. Anette gick och fyllde på vatten i jacuzzin (eller vad det nu är för nåt) och tände ljus så jag och Dennis badade tills våra händer var som russin :D Senare på kvällen bar det av till Max med, för att äta igen.. Mysig kväll :) 

Igår var vi hemma hos Steffe och grillade, jag, Dennis, Becka, Robert, Fredrik, Swartz och såklart Stefan :) MUMS! Sen åkte hälften av oss till blacka för att fiska, eller som jag - för att titta på, men fiskarna verkade inte så sugna på att bita i kroken så vi drog hem till Dennis istället. Jag somnade vid 11 då med, fast vaknade ju klockan 3 när nattugglan skulle krypa ner. Men det var mysigt endå ;D Haha


Det ser ju inte så jättegott ut, men jag lovar att det var sjukt gott när det var färdig grillat! :D


Här har vi grillmästarna Rebecka och Swartz :) Fast jag måste erkänna att det var faktiskt Fredrik som grillade mitt och Dennis kött.. Jag skyller på att jag inte kan grilla, men Dennis var nog bara lat ;D HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0