sorg och köttfärsås

Jaha, då var dagen här. Dagen som är sista dagen på lilla Bomullsfabriken.
Dagen som var sista dagen jag jobbade som servitris på lunchen på lilla Bomullsfabriken.
Dagen då jag insåg att jag kommer sakna alla underbara människor på lilla Bomullsfabriken jättemycket!!! Men jag kommer hälsa på så mycket jag bra kan innan 1 mars :)
Ska fika med Mårten, Jögga och Malek (cheferna) någon dag, och ska tvinga med mig
familjen och käka god mat i januari. Kanske februari med? Varje dag!

Men jag kan ju inte hänga läpp föralltid. 13 januari kör jag igång på Hugo istället!
Håller tummarna för att personalen är lika underbar där. Annars får jag väl lära dom ett och annat :)
Ska i alla fall provsmaka deras lunch på fredag med Sandra.
Då bjuds det på fläskytterfilé, potatisgratäng och rödvinsky. Låter gott.
Men jag tvivlar på att det är lika gott som på bomull ;) Hihi. Lite reklam,
"kom och ät på bomullsfabriken, världens bästa kockar och serveringen är nästan ännu bättre!"
Nåja, jag är ju inte kvar längre så det där med serveringen kanske var en överdrift (a) Haha!

När tåget anlände till Kimstad station idag så väntade pappa, Johan och Tyson på mig där.
Sällskap hem är ju alltid trevligt :) Vi kom på att vi var väldigt hungriga,
så jag och Johan fick agera mästerkockar och fixa köttfärsås. Men först - ICA!
När alla var mätta i magen fick pappa den ärofyllda uppgiften att diska.
Sen om han gjorde det eller inte vet jag tyvärr icke, jag smet upp hit och tittade på film.

Nu ska jag försöka bota min huvudvärk och sen krypa ner i sängen och läsa lite.
Sen är det väl sovdags. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0