russian roulette

And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I'm terrified but I'm not leaving
Know that I must past this test
So just pull the trigger
And you can see my heart beating
You can see it through my chest
And I'm terrified but I'm not leaving
Know that I must past this test
So just pull the trigger




Mötte Sanna efter skolan, och vi traskade ner till bomull. Jag skulle nämligen bjuda henne på lunch där som en lite tidig 20-årspresent :) Sen får hon såklart något på torsdag med ;) 

Men vi åt iallafall helstekt långhare med rostad potatis och pepparsås. Var jättegott :) Efter det åkte vi hem, och jag åkte till farbror tandis som idag var en tant tandishygienist. Hon pillade lite på mina tänder och sa att det var inga hål, och dom var så fina så! Då blev jag så glad så jag åkte hem och åt mängder med godis. Hehe. Sen så köpte pappa mcdonalds-mat till mig också. En riktigt nyttig dag!
Och nu är det faktiskt time att krypa ner under täcket och sova.
Godnatt :)
Jag är så jävla bäst på paint! Tycker ni inte? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0