Värmen

Vart kom värmen ifrån? Imorse när jag var ute första gången var det rått och kallt, usch! Så jag tog ju inte på mig sommarkläder direkt när jag gick ner till tågstationen. Fick nästan springa till skolan sen från resecentrum, kom precis i tid :) Yeah!

Det verkar vara en skitbra skola det här, idag hade vi ju iofs bara massa "lekar" haha, delade upp oss antingen två och två och skulle lösa uppgifter, eller i ett lag och vi skulle ta reda på 10 saker, fick gå runt överallt, från st:persgatan till eber.. Så frågade vi några tjejer om dom visste vart café väster låg, fick svaret: "Nae.. Men vill ni ha en cigg? :)" Så vi fick en cigg var av tjejen! Det var snällt :) Vårat lag hette "bäst" men vi förlorade.. Vi som tyckte vi var skitbra ;D "Snyggast" vann varsin biobiljet :) Jag skulle ju behövt en, ska ju på bio imorgon med Sanna, Jocke och Cäzzen ;D

Nu kom jag precis hem, ska äta nånting snart och sen gå en sväng med Tyson. Gå igen.. känns som jag har gått hela dagen. Jaja, hej svej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0