Trött..

Är så jävla trött, men håller på att ladda ner en film och den är på 95% så får snällt sitta och vänta tills den är klar :) Blir så varmt i mitt rum om datorn ska vara på hela natten..

Imorgon blir det stan, marknaden och så :) Sen ska jag kanske åka till mysmongot, men får se hur det blir med den saken.. Men jag ska iallafall åka någon karusell hade jag planerat! Och sen kolla på fyrverkerierna, om vi orkar vara kvar så länge. Och måste kolla på Malek klockan 18.00 med blev jag beordrad ;D Bäst att göra det då.. Augustifesten var mycket roligare för två år sen och bakåt.. För då var det inte skola samtidigt heller. Men på lördag ska jag nog få med mig någon rolig person och dra till ett öltält, kanske om palace och liknande har uteservering. Mysigt :)

Jävla smart datum dom har satt augustifesten, 19-22 augusti. Den slutar två dagar innan lönen. Hur mycket pengar har man då tror ni? Som sagt, det var bättre förr när den var typ 5-9 augusti. Då var man yngre med iofs, och var svinfull hela tiden.. Haha vilka tider. Jag och milla lyckades pussa oss till massa rosor och gosedjur ett år, shit vad kul vi hade :D

Men nej, nu är filmen klar så nu ska jag sova :) Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0