Trött..

Nu har jag vaknat, duschat och så sitter jag här och väntar på att mitt hår ska torka :) Ska strax ner och äta frukost med. Börjar klockan 10, så idag har jag ganska mycket tid på mig, hihi. Fast brukar endå alltid bli skitstressigt i slutet, för man gör alltid allting extra sakta bara för man vet att man har tid. Men då rinner ju tiden iväg!

 Jag känner en tjej, eller jag trodde jag kände henne, men hon har blivit helt efterbliven. So shut your motherfucking mouth and jump in front of a bus! Jävla fetto. Du har blivit ful som stryk. Äckel.

Nu ska jag äta frukost och försöka sluta vara arg och irriterad på allting.

Hejdå

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan inte hjälpat , jag blåste håret, men det blev bakåtsug och min hjärna drogs in i den :O

2009-08-28 @ 13:57:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0