Tralala

Kom nyss hem, varit ute på promenad med Wanya och Tyson :) Och Sanna då såklart haha. Först blev det lite lek på min baksida, fan vad dom springer haha. Så gick vi upp mot Forsby och sen tillbaka. Så jävla varmt det blev! Tyson ligger och hyperventilerar bakom mig, haha, tur att vi har AC precis utanför mitt rum. Så det är svalt och skönt här nu :)
 
Idag har jag ingen feber iallafall, men känner mig fortfarande hängig och så.. Ont i halsen och hostar. Usch.. Hatar att vara sjuk. Nu ska jag gå ner och fixa nånting att äta, och Tyson ska få mellanmål med :) Fil, knäckebröd och morot =) Han ska få vila en liten stund till bara min lilla plutt, annars kan det hända tråkiga saker, och det vill vi ju inte, haha.



Tyson ca 5 månader :)


8 veckor :) Liten skit ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0