STALKER!

Vad är det här, seriöst? En ny msn addade mig för ett tag sen, samma kille som jag blockade och deletade. Plus att han kollar igenom min bdb varenda dag. Varje dag är han först på besöksloggen, spelar ingen roll när på dagen jag kollar. Så han lär ju sitta klistrad vid den dygnet runt. Och han besöker även mina drömmar och förvandlar dom till mardrömmar. Imorse vaknade jag och var livrädd för han hade följt efter mig och hoppat fram från ingenstans typ 10 ggr och börjat dra i mig och säga "baby, kom, kom!". Och för några dagar sen drömde jag typ samma sak. It's scary! 

_________________________________

jO*** </3 säger:

ja svär på min mamma

jO*** </3 säger:

att ja har 25 som e online på min msn

jO*** </3 säger:

men ja vill ej snacka me nån

jO*** </3 säger:

ja vill bara snacka me dig

jO*** </3 säger:
ja svär


Nehe? Du tror inte jag har märkt det?

_________________________________



jO*** , vill vara me dig baby <3 säger:

man får ej träffa nån sen han ska gillar om den andra person man måste veta först mycket om den person , du e snäll å ja sa du e underbar för mig

Någon som kan tolka min crazy stalker?

_________________________________

jO*** , vill vara me dig baby <3 säger:

får du skicka en bild på dig <3?

Vänta, ska fråga pappa först.. Dum i huvet eller? :S

_________________________________


jO*** </3 säger:
ja vill ha dig som min tjej men vet ja ej hur

Ett tips; du kommer aldrig få mig som tjej så du behöver inte ens anstränga dom små ynka hjärnceller du verkar ha för att försöka lista ut det din jävla nöt! 

_________________________________

IDIOT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0